سامانه حضور غیاب و دستمزد

با استفاده از این سامانه میتوان یک شرکت تولیدی ، پیمانکاری و … را مدیریت و حضور غیاب و حقوق دستمزد ماهانه را محاسبه و گزارش گیری کرد با استفاده از این نرم افزار می توان چندین قرارداد مجزای شرکت را و پرسنل آنها را مدیریت و محاسبه حقوق کرد

بخش های نرم افزار

بخش یک مدیریت 

۱-تعریف قرارداد (شما میتوانید قرارداد های کاری شرکت را معرفی کنید به عنوان مثال شرکت شما در شهر قزوین و شهر محمودآباد دو کار متفاوت و پرسنل متفاوت دارند مثلا یکی خدمات شهری و یکی  تولیدی ماسک)

۲-نظم دهی پرسنل (در این بخش لیست پرسنل را مشاهده و هر یک یا گروهی را به قرارداد معرفی میکنید یعنی پرسنل انتخابی در آن بخش مشغول و حضور دارد)

۳-تابلو اعلانات (در این بخش مدیر میتواند برای تمام کارمندان و سرپرست ها پیام ارسال کند ، انواع پیام اطلاع ، فوری و …)

۴-تنظیم قوانین پایه (در این بخش مدیریت میبایست حقوق و دستمزد پایه و تنظیمات مربوط به قانون کار را تنظیم کنید)

۵-کاربران سیستم (تعریف کارمند -منشی ، سرپرست)

بخش دوم کارمند

۱-ثبت پرسنل جدید

۲-لیست پرسنل (در این بخش لیست پرسنل همراه با انواع فیلتر و جستجو که کارمند میتواند در این بخش کار های مربوط به ویرایش و ترک کار و تسویه پرسنل را انجام دهد)

۳-لیست حضور (لیست حضور پرسنل بصورت کامل هر ماه و هر سالی قابل مشاهده است)

۴-پاداش و جریمه (ثبت پاداش و جریمه برای پرسنل)

۵-پرداخت مساعده (با انتخاب یک یا گروهی از پرسنل میتوان برای آنها مساعده ثبت کرد)

۶-دریافت فیش حقوقی و فرم قرارداد و ….

۷-پرداخت حقوق (سیستم در اینجا طبق حضور غیاب ثبت شده توسط سرپرست حقوق ماهانه هر شخص را محاسبه و طبق قرارداد نمایش داده میشود که کارمند میتوان یک یا چند یا همه را پرداخت کند و در نهایت فایل مربوط به بانک را دریافت و جهت پرداخت حقوق به بانک مراجعه کند)

۸-تاریخچه پرداختی ها (تاریخچه پرداختی حقوق و مساعده در این بخش قابل مشاهده و ویرایش هست)

۹-ثبت چک و ویرایش

بخش سوم سرپرست 

۱-تاریخچه فعالیت من (تمام کارهایی که سرپرست بصورت روزانه انجام میدهد در این بخش برای خودش قابل مشاهده است جهت اطمینان از عملکرد خود)

۲-حضور روزانه این بخش لیست افراد مربوط به قرارداد مربوط به سرپرست نمایش داده میشود که سرپرست بصورت روزانه میتواند حضورغیاب هر شخص را وارد کند)

۳-حضور غیاب ماهانه (این بخش ساده شده شماره ۲ میباشد که برای سرپرستانی که کارهای اینترنتی برایشان سخت است و این بخش به این صورت است که بصورت ماهانه حضور غیاب افراد را وارد کرده یا اینکه لیست دست نوشته را به کارمند یا منشی تحویل داده و در این بخش به راحتی حضورغیاب را ثبت کنند)

۴-ثبت اضافه کار شرکتی

۶-ثبت اضافه کار ارجاعی

 

دموی سامانه

آدرس ورود به دموی سامانه    جهت ورود کلیک کنید

دسترسی مدیر

نام کاربری : admin

رمز عبور : ۱

دسترسی کارمند

نام کاربری : karmand

رمز عبور : ۱

دسترسی سرپرست

نام کاربری : sarparast

رمز عبور: ۱

 

بهترین مرورگر برای نمایش این سامانه مرورگر کروم میباشد

فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی

سامانه تدکالا  یک سامانه فروشگاهی لوازم بهداشتی میباشد که برای بهبود حال همشهریان عزیز راه اندازی شده است شما میتوانید به آسانی از محصولات این فروشگاه خریداری نمایید و محصولات خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید این فروشگاه تمامی محصولات خود را با کم ترین قیمت از شرکت های تولیدی به دست مشتریان می رساند .

طراحی سایت اپدونه

سایت اپدونه

سایت وردپرسی اپدونه برای دانلود رایگان و فروش محصولات دیجیتال

طراحی وبسایت شرکت تولیدی آتای

طراحی سایت وردپرسی با کمترین قیمت و بهترین امکانات و بهترین کیفیت همرا با اموزش کامل کار با سیستم و پشتیبانی رایگان

مشاوره رایگان ۰۹۲۰۱۸۱۵۱۶

طراحی وبسایت شرکت صنعتی تولیدی آژند

طراحی وبسایت تبلیغاتی و شرکتی فروشگاهی برای شرکت آزند در قزوین

طراحی و برنامه نویسی سیستم مدیریت بازاریابی و سیستم پیامکی تبلیغات برای شرکت با جدید ترین  روش های برنامه نویسی تحت وب

نمایی از پنل طراحی شده