سامانه حضور غیاب و دستمزد

با استفاده از این سامانه میتوان یک شرکت تولیدی ، پیمانکاری و … را مدیریت و حضور غیاب و حقوق دستمزد ماهانه را محاسبه و گزارش گیری کرد با استفاده از این نرم افزار می توان چندین قرارداد مجزای شرکت را و پرسنل آنها را مدیریت و محاسبه حقوق کرد

بخش های نرم افزار

بخش یک مدیریت 

۱-تعریف قرارداد (شما میتوانید قرارداد های کاری شرکت را معرفی کنید به عنوان مثال شرکت شما در شهر قزوین و شهر محمودآباد دو کار متفاوت و پرسنل متفاوت دارند مثلا یکی خدمات شهری و یکی  تولیدی ماسک)

۲-نظم دهی پرسنل (در این بخش لیست پرسنل را مشاهده و هر یک یا گروهی را به قرارداد معرفی میکنید یعنی پرسنل انتخابی در آن بخش مشغول و حضور دارد)

۳-تابلو اعلانات (در این بخش مدیر میتواند برای تمام کارمندان و سرپرست ها پیام ارسال کند ، انواع پیام اطلاع ، فوری و …)

۴-تنظیم قوانین پایه (در این بخش مدیریت میبایست حقوق و دستمزد پایه و تنظیمات مربوط به قانون کار را تنظیم کنید)

۵-کاربران سیستم (تعریف کارمند -منشی ، سرپرست)

بخش دوم کارمند

۱-ثبت پرسنل جدید

۲-لیست پرسنل (در این بخش لیست پرسنل همراه با انواع فیلتر و جستجو که کارمند میتواند در این بخش کار های مربوط به ویرایش و ترک کار و تسویه پرسنل را انجام دهد)

۳-لیست حضور (لیست حضور پرسنل بصورت کامل هر ماه و هر سالی قابل مشاهده است)

۴-پاداش و جریمه (ثبت پاداش و جریمه برای پرسنل)

۵-پرداخت مساعده (با انتخاب یک یا گروهی از پرسنل میتوان برای آنها مساعده ثبت کرد)

۶-دریافت فیش حقوقی و فرم قرارداد و ….

۷-پرداخت حقوق (سیستم در اینجا طبق حضور غیاب ثبت شده توسط سرپرست حقوق ماهانه هر شخص را محاسبه و طبق قرارداد نمایش داده میشود که کارمند میتوان یک یا چند یا همه را پرداخت کند و در نهایت فایل مربوط به بانک را دریافت و جهت پرداخت حقوق به بانک مراجعه کند)

۸-تاریخچه پرداختی ها (تاریخچه پرداختی حقوق و مساعده در این بخش قابل مشاهده و ویرایش هست)

۹-ثبت چک و ویرایش

بخش سوم سرپرست 

۱-تاریخچه فعالیت من (تمام کارهایی که سرپرست بصورت روزانه انجام میدهد در این بخش برای خودش قابل مشاهده است جهت اطمینان از عملکرد خود)

۲-حضور روزانه این بخش لیست افراد مربوط به قرارداد مربوط به سرپرست نمایش داده میشود که سرپرست بصورت روزانه میتواند حضورغیاب هر شخص را وارد کند)

۳-حضور غیاب ماهانه (این بخش ساده شده شماره ۲ میباشد که برای سرپرستانی که کارهای اینترنتی برایشان سخت است و این بخش به این صورت است که بصورت ماهانه حضور غیاب افراد را وارد کرده یا اینکه لیست دست نوشته را به کارمند یا منشی تحویل داده و در این بخش به راحتی حضورغیاب را ثبت کنند)

۴-ثبت اضافه کار شرکتی

۶-ثبت اضافه کار ارجاعی

 

دموی سامانه

آدرس ورود به دموی سامانه    جهت ورود کلیک کنید

دسترسی مدیر

نام کاربری : admin

رمز عبور : ۱

دسترسی کارمند

نام کاربری : karmand

رمز عبور : ۱

دسترسی سرپرست

نام کاربری : sarparast

رمز عبور: ۱

 

بهترین مرورگر برای نمایش این سامانه مرورگر کروم میباشد